FAQ - Częste pytania
1.Czy zamówienie może być wysłane za granicę ?
Zamówienia mogą być wysłane także za granicę, ale wiąże się to z wyższymi opłatami za przesyłkę. W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2. Czy mogę obejrzeć prezentowane wyroby na żywo?
Cała nasza kolekcja dostę[na jest w naszym sklepie znajdującym się w Częstochowie.
3.Czy zakupioną biżuterię można zwrócić ?
Po odbiorze towaru klient ma 10 dni, aby przemyśleć czy zakupiony towar spełnia jego oczekiwania. Jeżeli nie, prosimy o przesłanie produktu wraz z wszystkimi dokumentami zakupu. Zwracany produkt musi znajdować się oryginalnym nienaruszonym opakowaniu oraz nie może nosić żadnych śladów użycia. Towar noszący ślady użytkowania zostanie odesłany do klienta na jego koszt.Towar zrobiony na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
4. Czy wszystkie wyroby obejmuje gwarancja?
Wszystkie produkty w naszej firmie są objęte gwarancją. Jeżeli po otrzymaniu biżuterii klient znajdzie wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Naturalnie oferujemy także naprawę uszkodzeń biżuterii wynikłych ze złego użytkowania przez klienta. Naprawa odbywa się odpłatnie.
5. Czy otrzymam certyfikat do wyrobu z brylantem?
Każdy brylant jest diamentem, a tylko te o ściśle określonym szlifie mogą nosić nazwę brylant. Do każdego produktu z brylantem dołączamy certyfikat potwierdzający jego autentyczność. W certyfikacie znajdują się dokładne dane na temat diamentu (informacje o masie, kolorze, czystości oraz szlifie.)